środa, 25 kwietnia 2012

 PO CO JEST TEN BLOG???

Po co jest ten blog?

Ten blog jest DLA MNIE.
Założyłam go żeby pochwalić się sukcesami w wracaniu do zdrowej formy, i pożalic na ewentualne porażki.

Od stycznia schudłam cztery kilogramy.
Nie tak dużo, co?
Ale oceńcie proszę, czy widać różnicę:
Pierwsze zdjęcie zrobiłam 20 stycznia.
Drugie - 17 kwietnia.


To nie jest żadna rewolucja, ale przez cztery miesiące zdrowej diety i zdrowego treningu obniżyłam swój wiek biologiczny o dziesięć lat, zmniejszyłam stopień otłuszczenia organizmu, i znacznie poprawiłam kondycję.

I to są moje prawdziwe sukcesy.

O diecie też będzie.
Będą przepisy na moje jedzonko ulubione.

Bo dlaczego nie mam się dzielić sukcesami?
Ot tak, i po prostu?

1 komentarz:

  1. hej no moze i widac to pierwsze zdecie tez powinno byc w kiecce i wtedy mozna oceniac,ja nie oceniam bo sama jestem zpasiona swinka i walcze ostro.£acze sie w walce huraa!!!

    OdpowiedzUsuń